Kehamilan

Set Hamil Premium – Nutrisi Lengkap Agar Bertenaga Sepanjang Hamil

Apabila disahkan hamil, impian setiap ibu ialah menjalani dan menikmati pengalaman hamil untuk kali pertama. Namun, hakikatnya tidak semua ibu dapat melaluinya dengan mudah dan baik. Ada di antara ibu-ibu yang mempunyai bacaan darah yang rendah, masalah tekanan di tempat kerja, “morning sickness” yang melampau, sakit pinggang dan kerap lapar. Tak perlu risau kerana semua ini adalah perkara biasa. Namun…

Jom Baca Lagi

Bangkok

Tasty Halal Food Place In Bangkok That You Will Love

Hi ! Ada yang merancang untuk bercuti ke Bangkok tetapi risau tak tahu mana nak cari tempat makan halal di Bangkok? Semasa berada di Bangkok, kami memilih untuk tinggal di Novotel Bangkok Fenix Silom kerana faktor jarak yang lebih dekat untuk suami pergi ke seminar. Bila kami “google” Novotel Silom ni, tempatnya sangatlah strategik sebab berdekatan dengan kedai-kedai dan kedai…

Jom Baca Lagi

Famili, Penjagaan Rumah

Sabun Pencuci Pinggan Yang Tak Lagi Buat Tangan Sensitif Jadi Kering Dan Kasar

Assalamualaikum! Masuk Disember 2017 ni, Illa boleh katakan dah hampir setahun dah Illa menggunakan Dish Wash Concentrate untuk mencuci pinggan mangkuk cawan kat dapur tu. Rating? 5 ♥♥♥♥♥ Kenapa Illa cakap macam tu..sebab dalam masa setahun ni tangan Illa memang tak kering dan gatal lagi. Alkisahnya tahun 2014 dulu masa tinggal kat Putrajaya, Illa dan husband beli satu sabun ni. Sejak…

Jom Baca Lagi

Bisnes Dari Rumah, Famili

“Nampak sihat tapi hakikatnya.. ” – Kenapa Kita Perlukan Suplemen Semulajadi

Assalamualaikum Nikmat kesihatan ni tak dapat nak dilihat ketika sihat, namun bila dah sakit barulah kita sangat-sangat menghargai nikmat kesihatan kita. Kesihatanlah sumber tenaga, kecergasan dan kesejahteraan hidup. Bila dah sakit, nak berjalan dekat pun terasa payahnya. Zaman sekarang, penyakit kencing manis, darah tinggi, kolestrol tinggi, jantung tersumbat bukan lagi asing di kalangan orang-orang muda di Malaysia. Malah, ada yang…

Jom Baca Lagi

Bisnes Dari Rumah

Kelebihan Mendaftar Keahlian Shaklee Yang Tidak Semua Orang Ketahui

Untuk orang yang mengambil berat tentang tahap kesihatan mereka, atau mereka yang pernah jatuh sakit dan tekad untuk mengubah kualiti kesihatan.. pasti mereka sangat rajin mengkaji dan mencari-cari supplemen apakah yang paling terbaik dan sesuai untuk diamalkan secara konsisten. Illa pasti, antaranya supplemen yang mereka akan temui ialah Shaklee. Pernah tak anda semua dengar tentang Shaklee? Shaklee sudah lama bertapak…

Jom Baca Lagi

Famili

Isteri Mengadu Kerap Berjaga Malam Sejak Ada Anak, Mungkinkah Insomnia?

Pernah tak isteri korang mengadu susah nak tidur malam? Bila dah tertidur, mudah pula terjaga malam. Sampai beberapa kali dalam satu malam tu. Segar mata sampai pagi. Sudahnya, penat sangat besoknya sampai tak terlarat nak uruskan rumah. Semuanya dibuat ala kadar saja, selebihnya jaga anak dan memasak. Sebenarnya ramai wanita di kalangan isteri dan ibu mengalami masalah insomnia ini, iaitu…

Jom Baca Lagi