Cara Untuk Hilangkan Parut Lama Dengan Berkesan

Apa perasaan kita bila tengah belek-belek muka kat cermin, ternampak parut jerawat zaman remaja dulu? Tak cukup ngan parut yang dah gelap dan kusam, kulit berlubang pula… T_T

Saya pun pernah mengalami masalah yang sama dan sentiasa bertukar-tukar jenama sebab nak menyembuhkan kulit yang nampak kusam. Nampak produk ni, cuba. Nampak krim terbaru, cuba lagi. Cuba dan cuba yang tak pernah dapat pun kesannya dalam jangka masa panjang. Pernah juga pakai satu jenama T ni, lepas pakai muka tetiba jadi gelap pula. Serius tak nak pakai dah!

Kisah saya mungkin tak seteruk kak Farizan di dalam video di bawah ini. 7 tahun dia menderita kulit muka yang rosak akibat produk yang tak sesuai dengan kulit mukanya namun alhamdulillah dia akhirnya bertemu jalan penyelesaiannya. Jom tengok perkongsian beliau dan hasilnya:

Kak Farizan telah menggunakan Vitamin E Complex daripada Shaklee pada mulanya untuk mengurangkan parut jerawat yang telah meninggalkan kesan kepada kulit wajahnya. Bukan parut di luaran tetapi di dalam kulit, sebab itu dia mengambil masa yang lama ( 3-5 bulan) untuk sembuh sepenuhnya. Nak tengok gambar sebelum dan selepas beliau?

Jauh tak beza gambar sebelum dan selepas? Confirm Vitamin E Complex Shaklee ni bukan calang-calang vitamin. Jom kita tengok apa yang hebat sangat vitamin ni.

Apakah kebaikan Vitamin E Complex daripada Shaklee?

• Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit (awet muda)
• Melindungi kulit dari sinaran UV
• Menghapuskan radikal bebas yang boleh merosakkan kulit
• Menghilangkan parut akibat jerawat atau luka
• Mengurangkan bintik penuaan

Apakah kandungan utama di dalam Vitamin E Complex daripada Shaklee?

• 8 jenis Vitamin E (alpha, beta, gamma, delta)
Mempunyai vitamin E semulajadi dan merupakan vitamin E yang lengkap dipasaran kerana mempunyai semua kumpulan vitamin E.
• Selenium semulajadi
• Membantu tubuh menyerap vitamin E dengan lebih berkesan, memelihara sel darah merah dan tisu-tisu otot, menguatkan elemen anti oksidan dan melindungi retina.
• Grape seed extract
• Membantu mencerahkan kulit dan menyembuhkan parut luka, melambatkan penuaan, melindungi kulit dari sinaran UV

Testimoni pengguna Vitamin E Complex yang lain:

Parut jerawat yang hilang selepas 2 minggu setelah mengamalkan ESP (untuk kulit lebih anjal), Alfafa(detoks), Vitamin E ( buang parut) dan GLA (keseimbangan hormon)

Assalam..saya ingin berkongsi sedikit pengalaman. Hampir sebulan saya mengamalkan pengambilan vitamin e kompleks, lubang parut jerawat di muka saya semakin kurang. Saya fikir jika menambah vitamin c, vitamin b kompleks, esp….tentu kesannya akan lebih menggembirakan. Tq Shaklee.

Teruja tengok mereka sembuh dengan cepat kan. Rasa tak sabar nak cuba Vitamin E Complex ni. Jika anda sudah kehabisan idea untuk mencari penyelesaian masalah kulit berparut, sudah tiba masanya untuk anda menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi dan cara pemakanan yang betul.

Hubungi saya 0197780575 untuk mendapatkan vitamin ini dan vitamin lain di dalam Set Kecantikan Shaklee. Nak harga yang lebih murah? Jom kita sembang ^_^

Leave a Reply

CommentLuv badge